Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące procedury składania reklamacji oraz zasad zwrotów (odstąpienia od umowy) w serwisie banery.waw.pl. Procedury te wynikają bezpośrednio z obowiązującego prawa oraz Regulaminu serwisu.
§ 1.W przypadku stwierdzenia wady usługi lub uszkodzenia towaru, Nabywcy przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
1. Jak złożyć reklamację?
Wszelkie reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Do pisma reklamacyjnego należy fizycznie dołączyć reklamowany przedmiot. Prawidłowe zgłoszenie powinno zawierać: dane Nabywcy, numer zamówienia lub faktury, opis przedmiotu reklamacji, wskazanie żądania oraz uzasadnienie.
2. Termin rozpatrzenia
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia (pismo + towar). Odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Nabywcę.
3. Ważne informacje dotyczące druku
Reklamacje dotyczące niezgodności kolorów nie będą uwzględniane, jeżeli przed realizacją zamówienia nie zlecono odpłatnych wydruków próbnych lub nie dostarczono wzorców kolorystycznych. Odbiór towaru jest jednoznaczny z akceptacją jakościową.
4. Ważne informacje dotyczące dostawy
Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia lub zawartość została zniszczona w transporcie, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera w momencie doręczenia i spisanie protokołu szkody. Bez tego dokumentu reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w dostawie mogą nie zostać uznane.
5. Kto może dokonać zwrotu?
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje wyłącznie Konsumentom (osobom fizycznym dokonującym zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą).
Uwaga: lienci dokonujący zakupu na fakturę VAT na firmę (Przedsiębiorcy) nie są uprawnieni do zwrotu towaru bez podania przyczyny.
6. Procedura zwrotu
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu, należy złożyć oświadczenie woli drogą mailową na adres: poczta@banery.waw.pl.
Towar należy odesłać na adres siedziby firmy lub inny, wskazany przez Sprzedawcę. Koszt odesłania towaru ponosi Nabywca. Zwrot środków następuje po weryfikacji zwróconego towaru.
7. Stan zwracanego towaru
Towar musi być kompletny, nieużywany, nieuszkodzony i pozbawiony śladów montażu (np. śladów po oczkowaniu czy montażu na stelażu, jeśli były wykonywane we własnym zakresie) oraz zabezpieczony do transportu.
8. WYŁĄCZENIA, CZYLI CZEGO NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ?
Ze względu na specyfikę działalności serwisu banery.waw.pl, większość realizowanych zamówień to produkty nieprefabrykowane. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta oraz regulaminem, prawo odstąpienia od umowy NIE PRZYSŁUGUJE w przypadku:

Masz pytania?
Oddzwonimy i wyjaśnimy szczegóły.