Jak złożyć zamówienie

Serwis banery.waw.pl umożliwa złożenie zamówienia on-line.

Składanie zamówień

Aby złożyć zamówienie, należy wypełnić odpowiedni formularz na banery lub systemy wystawiennicze. Do zamówienia na baner lub system wystawienniczy z wydrukiem trzeba dołączyć plik projektu (nie dotyczy zamówień roll'up i pajączek z opcją bez wydruku). Można dołączyć maksymalnie 3 pliki, każdy z nich nie może przekraczać 95 MB.

Należy zwrócić uwagę na to, aby rozmiar załączanego projektu był taki sam, jak rozmiar zamawianego banera.

Po zatwierdzeniu zlecenia dane są przechowywane w koszyku, aby móc kontynuować dodawanie zleceń do zamówienia lub przejść do określenia formy płatności i sposobu odbioru zamówienia.

Zamówienie banera przez kreatora on-line

Istnieje możliwość zamówienia banera reklamowego lub innego wydruku poprzez kreatora banerów. Dzięki temu narzędziu możliwe jest wykonanie samodzielnego i darmowego projektu. W kreatorze banerów można przygotowywać projekty tylko z samymi napisami.

Złożenie zamówienia jest niezwykle proste. Po zalogowaniu należy przejść do kreatora i przygotować swój "projekt" a następnie dodać zamówienie do koszyka wybierając wykończenie wydruku, formę płatności i odbioru. Na koniec należy kliknąć przycisk "złóż zamówienie" i czekać na informację zwrotną od nas odnośnie poprawności przygotowania projektu i przekazania zamówienia do realizacji. W przypadku wyboru formy płatności jako przedpłata przelewem realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynieciu należności na nasze konto bankowe.

Realizacja zamówienia

Po złożeniu zamówienia, na podany przy rejestracji adres e-mail przyjdzie wiadomość z potwierdzeniem oraz fakturą proforma.
Jeśli nie otrzymasz takiej wiadomości, napisz do nas.

Przy formie płatności "przedpłata przelewem" realizacja zamówienia jest dokonywana dopiero po wpłynięciu należności na nasze konto: Nr. konta bankowego mBank 93 1140 2004 0000 3902 3451 8931 Status realizacji zamówienia jest widoczny w panelu Klienta.